Detenen a la Ribera Baixa una àvia i el net menor d'edat per traficar amb droga
La Guàrdia Civil investiga també una dona de 45 anys presumptament implicada en el cas per vendre estupefaents davant dels fills i usar el major per a lliurar comandes als clients
La Guàrdia Civil ha detingut a la Ribera Baixa una dona de 72 anys d'edat i el net de 17 anys per traficar amb droga. Segons ha informat el cos armat en un comunicat aquest divendres, sembla que la septuagenària feia servir el xic per a mercadejar amb aquestes substàncies en una localitat de la comarca que no s'ha precisat.
Quan els agents tingueren indicis suficients del que passava, posaren en marxa un operatiu per a identificar el jove i l'àvia. Aleshores esbrinaren que sobre ella pesaven ja dos assenyalaments judicials de detenció i ingrés a la presó.
A partir d'aquests fets, la Guàrdia Civil va descobrir l'existència de dos xiquets que presumptament presenciaven el tràfic de drogues al detall de la seua casa. Açò els va portar, paral·lelament, a investigar una dona de 45 anys que aparentment usava els fills, de 9 i 12 anys, per a vendre les substàncies estupefaents des de la llar familiar. Fins i tot sembla que emprava el més major per a fer lliuraments als compradors.
Per la gravetat dels fets i el risc per a la vida dels menors la Benemèrita va centrar tots els esforços a tractar d'identificar la mare, i també va escorcollar els dos domicilis implicats. En els registres intervingueren 4.245 euros en efectiu i diverses dosis de cocaïna.
El jutjat de primera instància i instrucció número 2 de Sueca s'ha fet càrrec de les diligències i coordina la investigació.
Més llegit
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Un canvi en la direcció del vent al llarg del dia aportarà més humitat
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
La Vila Joiosa culmina tres dies de festa amb la gran Entrada Cristiana
-
L'Iran advertix que l'atac ucraïnés contra un vaixell iranià al mar Caspi "no pot quedar sense resposta"
-
La policia abat el presumpte autor de l'atac contra la celebració de l'Orgull a Berlín, que va causar un mort i 29 ferits
Més vist
-
26.07.2026 | Informatiu nit
-
27.07.2026 | Entrevista LNM Juan Carlos Valderrama
-
27.07.2026 - 12:00 h | Especial informatiu | Incendi de la Vall d'Uixó
-
26.07.2026 | Informatiu migdia
-
26.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
26.07.2026 | Gala de clausura del 72é Certamen Internacional de Habaneras y Polifonía de Torrevieja