Detenen dos persones per tràfic de drogues a l’Arenal Sound
Els arrestats portaven cocaïna, marihuana i MDMA entre altres substàncies per a distribuir-les entre els assistents del festival
La Guàrdia Civil ha detingut dos persones per un presumpte delicte de tràfic de drogues durant la quinzena edició del Festival Arenal Sound, que se celebra estos dies a Borriana (Plana Baixa), segons ha informat l'institut armat.
Els arrestats portaven diverses substàncies estupefaents preparades en xicotetes dosis, entre les quals hi havia cocaïna, haixix, marihuana, MDMA i cocaïna rosa.
La intervenció de la Guàrdia Civil ha permés confiscar les drogues i evitar-ne la distribució entre els milers de sounders que acudixen diàriament al festival, un dels més multitudinaris de la Comunitat durant l'estiu.
Els detinguts ja han passat a la disposició del jutjat de guàrdia de Vinaròs (Baix Maestrat).
La Guàrdia Civil manté actiu un dispositiu especial de seguretat durant tota la celebració del festival, tant en el recinte i zones annexes com en el municipi de Borriana, amb l'objectiu de garantir la seguretat i el benestar dels assistents i de la població.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes