Detenen a Moncofa un home per furtar gasoil de camions aparcats
L’arrestat extreia el combustible del depòsit dels vehicles, en alguns casos per valor de 250 euros
La Guàrdia Civil ha detingut a Moncofa un home de 48 anys per furtar, presumptament, gasoil dels camions que estaven aparcats. En alguns dels robatoris va sostraure combustible per valor de 250 euros, segons apunten des del cos policial. Ara, un jutjat de Nules l’investiga per tres suposats delictes.
Les denúncies de diversos transportistes van alertar els agents. Els afectats denunciaven robatoris de combustible, que en tots els casos s’havien fet quan els camions estaven aparcats i en dies alterns del mes de maig.
La investigació de la Guàrdia Civil va permetre identificar el presumpte autor dels fets, que posteriorment van detindre els agents. Un jutjat de Nules ha assumit les diligències per possibles delictes de furt, danys i robatori amb força de les coses.
Més llegit
-
S'eleven a 164 els morts i a 971 els ferits pels dos forts terratrémols de Veneçuela
-
Una discussió veïnal en una urbanització de Dénia acaba amb un home mort
-
Set anys de presó per a l'exdirector de l'Hospital General de València Sergio Blasco per manipular contractes sanitaris
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada
-
Els menors de Foios planejaren atacar el seu institut inspirats en videojocs i massacres reals