Detenen dues persones per tindre una plantació de marihuana a Monòver
Cultivaven 320 plantes albergades en l'interior d'una nau en un polígon industrial.
La Guàrdia Civil ha trobat una plantació de marihuana a Monòver i ha detingut dues persones, de 34 i 37 anys, que presumptament cultivaven la droga a l'interior d'una nau en el polígon industrial El Pastoret. Els agents, després de diverses indagacions, aconseguiren identificar les dues persones in situ i van entrar per a registrar la nau, que albergava 320 plantes.
Hi havia dues habitacions: la primera, de grandària xicoteta, tenia 72 plantes i un sofisticat sistema de cultiu. En la segona hi havia 248 plantes, que estaven ocultes per un plàstic negre. Aquesta plantació es mantenia amb un connexió fraudulenta a la llum.
Per tot això, la Guàrdia Civil ha intervingut les 320 plantes i 39 transformadors d'augment energètic. Els detinguts, que ja han passat a disposició judicial, s'enfronten a un delicte contra la salut pública, i a un altre per defraudació de fluid energètic.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Comencen este diumenge els talls nocturns a la V-31 a València per obres de rehabilitació del ferm
-
Les immobiliàries alerten que la demanda d'habitacions a València s'ha disparat pel preu dels pisos sencers
-
El canvi climàtic detrau 1.300 milions de l'economia valenciana per la sequera i l'impacte es multiplicarà per tres el 2029
-
S'obri el termini per a demanar ajudes d'emprenedoria en municipis danyats per la dana