Detenen el conductor d'un turisme que transportava ocults 36,5 quilos d'haixix per l'A-3
Se l’acusa d’un delicte contra la salut pública. La Guàrdia Civil d’Utiel ha instruït les diligències
La Guàrdia Civil ha detingut el conductor d'un turisme que transportava en un doble fons 51 paquets segellats i premsats amb 36,5 quilos d’haixix, quan circulava per l'A-3 a l'altura de Villargordo del Cabriel (Utiel-Requena).
Els fets van ocórrer el 24 de juny, quan l’esmenat turisme va xocar contra un camió que arrossegava un semiremolc. Quan el conductor del camió va telefonar a emergències, el del turisme va abandonar el lloc de l’accident malgrat que el seu cotxe estava danyat per l’impacte, segons un comunicat de l’institut armat.
Una patrulla del Destacament de Trànsit de Requena es va desplaçar fins al lloc del sinistre i els agents localitzaren el conductor del turisme en una àrea de servici pròxima.
L'actitud del conductor va fer sospitar els agents que “podria estar ocultant alguna cosa”, i per això registraren el vehicle sinistrat i localitzaren en un doble fons 51 paquets segellats i premsats que contenien haixix.
Tot seguit, detingueren el conductor del turisme per un delicte contra la salut pública. Es tracta d'un home de 58 anys i nacionalitat espanyola. La Guàrdia Civil d'Utiel s'ha fet càrrec de la instrucció de diligències.
Més llegit
-
Mor una persona en un accident de trànsit a la CV-35, a l'altura de Paterna
-
L'incendi de la Calderona ja afecta almenys 423 hectàrees, amb un miler d'evacuats a Gátova
-
Les entrades cristiana i mora d’Ontinyent en directe per À Punt
-
Ferit un jove en caure del castell de festes d'Ontinyent
-
Ontinyent vibra amb les entrades mora i cristiana
-
Vides congelades en el temps pel foc a Gátova: un poble buit i un bar al servici dels efectius