Detenen cinc persones per utilitzar dos establiments de Requena i Bunyol per a vendre cànnabis
Els detinguts es dedicaven presumptament i de manera quasi exclusiva a la venda de marihuana i altres derivats.
La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i investigat a altres tres, d’entre 22 i 42 anys, per utilitzar dos establiments de Requena i Bunyol per a la venda de marihuana i derivats.
Segons les investigacions realitzades en tots dos locals, els detinguts es dedicaven presumptament i de manera quasi exclusiva a la venda de marihuana i altres derivats d'aquesta. Per a poder adquirir la droga que pretenien consumir els compradors, havien de registrar-se en els locals com a socis d'una Associació d'usuaris d'aquest tipus de substàncies, fet que els "autoritzava" a consumir un màxim de 10 grams de marihuana al dia.
A més de poder consumir a l'interior del local, aquestes associacions suposadament oferien als seus socis la possibilitat d'una vegada comprada la substància en el local, poder-li-la portar fora per a poder consumir-la en els seus domicilis. Per a això la mateixa associació oferia el que anomenava "mòduls de transport segur", mecanisme que segons l'associació "els donava dret a portar la substància en la via pública sense que els agents pogueren denunciar-los".
Amb aquesta actuació s'han pogut intervindre 7,7 kg marihuana, 33 grams de pol·len de marihuana, resines i olis cannàbics, bellotes d'haixix i 585 euros.
Més llegit
-
Un punt de Moral (1-1)
-
Empat insuficient per a tancar l'any (1-1)
-
La jutgessa rebutja per tercera vegada obrir juí oral contra Mónica Oltra per possible encobriment d'abusos a una menor
-
La jutgessa de la dana rebutja que testifiquen Rufián i els pares de la xiqueta de Benetússer a qui van intentar salvar amb una corda
-
La quimera d'emancipar-se: a la Comunitat Valenciana ho aconseguix la meitat de jóvens que fa deu anys
-
Renfe oferix 640.000 places amb origen i destinació Comunitat Valenciana durant les festes de Nadal