Detenen a Alacant un pròfug de França que s'ocultava amb diverses identitats falses
L'arrestat va participar en el seu país en una agressió en grup amb arma blanca en què la víctima va patir lesions greus després de rebre deu punyalades
Han detingut a Alacant un jove de 23 anys amb una orde europea de detenció emesa per la Justícia de França. S'hi ocultava amb diverses identitats falses i havia participat en el seu país en una agressió en grup amb arma blanca.
Segons la Policia Nacional, van detindre l'arrestat per un altre delicte i, després de posar-lo en llibertat, van comprovar que posseïa múltiples identitats i que sobre una d'elles requeia l'ordre europea de detenció (OED) emesa per les autoritats franceses.
Per este motiu i després de comprovar-se que el reclamat ja no estava en dependències policials, es va establir un dispositiu de recerca que va donar com a resultat la localització i detenció a Alacant.
Els fets que han motivat la detenció van ocórrer el 2020 a la localitat francesa de Pantin, on el fugitiu va participar en una agressió en grup contra un altre home en què la víctima va rebre deu punyalades que li van provocar lesions greus.
El capturat, que per estos fets s'enfronta a una pena màxima de dos anys de privació de llibertat, ja ha sigut posat a disposició del jutjat central d'instrucció de l'Audiència Nacional, òrgan encarregat de fer els tràmits per a la posterior extradició.
Més llegit
-
Mor "de pena" als 56 anys la historietista i cineasta Marjane Satrapi, autora de 'Persèpolis'
-
L'Audiència avala que Mazón es persone en la causa penal sobre la dana contra el criteri de la jutgessa
-
Educació i els sindicats de l'ensenyament reprenen hui la negociació després de quatre dies sense avanços
-
La Policia Nacional investiga com a crim masclista la troballa d'una parella morta a Màlaga
-
Agredixen una mestra d'Alcoi en impedir que un home no autoritzat arreplegara un alumne
-
Mor un bebé de setze mesos a Sevilla per cremades quan el banyava la parella de sa mare