Detenen a Alacant a un fugitiu reclamat per les autoritats russes per estafar 28 milions de rubles
L'arrestat pertany a un grup criminal que s'hauria apropiat de terrenys estatals utilitzant documentació falsa
Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a un fugitiu reclamat per les autoritats russes per la seua presumpta participació en un delicte d'estafa en apropiar-se fraudulentament de tres terrenys el valor dels quals ascendeix a més de 28 milions de rubles.
Agents pertanyents a la comissaria provincial d'Alacant haurien tingut coneixement per mitjà de la Interpol de la possible ubicació a la ciutat d'Alacant d'un fugitiu, el qual estava implicat en diversos delictes, entre ells el d'estafa.
El fugitiu formava part d'un grup de persones que va apropiar-se de tres terrenys de l'administració local situats al districte de Vsevolojski (Leningrad) utilitzant per a això de documentació falsificada prèviament.
Els agents de la Policia Nacional van dur a terme les gestions d'investigació pertinents que van fer possible la localització i posterior detenció del fugitiu de 52 anys, al qual se li imputen tres delictes que porten aparellada fins a una pena total de deu anys de presó.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Les fortes tempestes provoquen diversos incendis per llamps i obliguen a desallotjar una festa a Torrent
-
Les devastadores inundacions de Texas deixen ja 52 víctimes mortals, 15 d'elles xiquets
-
Les arruixades donen una treva, però la calor extrema es manté a la Comunitat Valenciana
-
Mor un home a l'hospital després de patir una agressió a Paterna