Detenen a Alacant set membres d’una banda que havia fet més de 30 robatoris
Feien els robatoris en habitatges i cotxes i ja els han posat a disposició judicial.
Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant set persones d'una organització criminal especialitzada en robatoris amb força en habitatges i robatoris amb violència.
La banda havia comés més de 30 delictes a la Nucia (Marina Baixa), Dénia i Xàbia (Marina Alta), Callosa de Segura (Baix Segura) i també en municipis de Múrcia.
Els membres de la banda feien els robatoris en habitatges i cotxes i enviaven els objectes robats a l'estranger per carretera o via marítima. S'han recuperat la majoria dels objectes i els han tornat als propietaris.
Els detinguts, de 30 a 59 anys, estan acusats dels delictes de pertinença a organització criminal, robatori amb força en domicili, robatori amb força en interior de vehicle, robatori amb violència i intimidació, furt, estafa i encobriment, i els han posat a disposició judicial.
Un ha ingressat en presó i un altre tenia en vigor una prohibició d'entrada al país. Per això s'han fet els tràmits necessaris per a l'expulsió.
Més llegit
-
Veneçuela anuncia l'alliberament de presos polítics i Albares confirma que hi ha cinc espanyols entre ells
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
La policia indonèsia investiga per negligència el capità del vaixell de valencians que va naufragar
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
Condemnen una alumna a sis mesos de presó per agredir la cap d’estudis d’un institut d’Alacant
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16