Detenen dos adolescents per agredir una excompanya en un institut de Madrid
La Policia identifica una tercera menor per haver difós les imatges de la pallissa en les xarxes socials.
La Policia Nacional ha detingut dos adolescents de 14 anys per l'agressió a una excompanya de la mateixa edat a les portes de l'institut del districte madrileny de San Blas, on estudia la víctima.
A més, la Policia ha identificat una tercera adolescent que va difondre la pallissa en les xarxes socials. La víctima va ser agredida per diverses companyes del centre al qual assistia l’any passat, que es van desplaçar a l’institut actual de la víctima.
Segons ha informat la Policia, les adolescents arrestades passaran a disposició de la Fiscalia de Menors, a la qual també s’informarà de la identificació de la menor que va pujar a xarxes socials les imatges. Per la seua banda, la Conselleria d'Educació de Madrid ha anunciat l'obertura d'un expedient per a investigar el cas.
Les adolescents van agredir la seua excompanya quan va eixir del centre, situat al barri de San Blas, fins al punt de trencar-li el nas i causar-li diverses contusions. A més, altres alumnes van gravar aquest atac i van fer un cercle al voltant de la víctima per a impedir que ningú poguera protegir-la, segons han explicat a Efe fonts de la Conselleria d’Educació i segons recull el diari El Mundo.
Aquesta no ha sigut la primera vegada que han intentat agredir la víctima. Feia dos setmanes, 15 persones havien intentat atacar-la, encara que no ho van aconseguir perquè els pares de l’adolescent la van defendre.
A pesar que l'agressió es va produir fora del recinte, el centre educatiu on va ocórrer ha obert una investigació interna i la Conselleria d'Educació madrilenya ha activat, a través de la Inspecció Educativa, el protocol contra l'assetjament escolar.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Renfe culpa l'Ajuntament de València pels trens afectats per les mascletaes i esborra un tuit que l'acusava de no garantir la seguretat
-
El president de la Cambra de Comerç d'Alacant queda en llibertat amb càrrecs
-
L'Ajuntament de València demana a Renfe que avale amb un informe de la Policia Nacional l'arribada dels trens a l'estació del Nord
-
L'Ajuntament de València convoca la junta local de seguretat per a abordar el problema dels trens