Detenen 17 persones per tràfic de drogues i blanqueig de capitals a Castelló
Tres homes més han sigut detinguts per venda de drogues en controls aleatoris al carrer a Sant Joan.
La Guàrdia Civil ha detingut 17 persones que pertanyen a la mateixa família per tràfic de drogues, blanqueig de capitals i organització criminal. Segons els agents, aquest era un grup molt actiu en la distribució i venda de droga en l'àmbit provincial.
S'han realitzat deu registres a les localitats de Castelló de la Plana, Almassora i Borriana, on s'han trobat diners en efectiu, diversos vehicles i drogues. A més, s'han desmantellat quatre plantacions de marihuana a l'interior dels habitatges.
En la investigació han intervingut vora 300 agents de la Guàrdia Civil des de diversos punts d'Espanya i de diferents especialitats, de manera que s'ha convertit en el desplegament més nombrós que realitzat en una intervenció policial a les comarques de Castelló.
El jutjat d'instrucció número 2 de Castelló, que ha coordinat la investigació, ha ordenat l'ingrés a la presó dels 17 detinguts.
Detenen tres persones a Sant Joan per venda de drogues
D'altra banda, la Guàrdia Civil també ha detingut a Sant Joan (Alacantí) tres homes per venda de drogues. Les tres detencions s'han produït a causa de diversos controls i identificacions aleatòries en la via pública.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco