Desapareix un veí de València amb el seu cotxe
L’home, de 66 anys, va ser vist per última vegada el 3 de desembre
L’Associació SOS Desapareguts ha compartit este dimecres de vesprada una alerta per la desaparició de Jesús Ángel Mozón Soriano, un veí de València de 66 anys. Segons la informació que facilita la plataforma, l’última notícia que es té d’este home és del 3 de desembre.
Segons consta en les xarxes socials personals de Mozón, ha treballat com a consultor fiscal, comptable i laboral per a pimes. L'home té els cabells rossos i els ulls castanys, amb ulleres graduades, segons indiquen en un missatge compartit a la xarxa social X.
A més de la descripció física del desaparegut, SOS Desapareguts ha facilitat dades del seu vehicle, un Mercedes GLA 200 platejat, que també estaria en parador desconegut.
Més llegit
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
-
Dimitix la regidora de Collado Villalba després d’interrompre un monòleg feminista de l’actriu valenciana Susana Pastor
-
Les defenses de Pradas i Argüeso insten el TSJCV a arxivar la causa de la dana o assumir-la tota si s'accepta investigar Mazón
-
La Fiscalia diu que “en este moment” no hi ha prou indicis per a imputar Mazón
-
Dilluns de transició
Més vist
-
08.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - Pirotècnia Martí
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
08.03.2026 | Informatiu nit
-
08.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
09.03.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
08.03.2026 | Especial Falles: Prèvia de la mascletà de Pirotècnia Martí