Desapareix un veí d’Elda de 59 anys amb demència senil
El dispositiu de recerca ha mobilitzat efectius de la Policia Local de Petrer i Elda, a més d’agents de la Policia Nacional, Bombers i Protecció Civil
Agents de la Policia Local d'Elda, al Vinalopó Mitjà, han emés una alerta de recerca per la desaparició d’un veí del municipi de 59 anys que pateix demència senil. Segons la publicació de la Policia Local, es tracta de Juan Mariano Martínez Cortés, que va desaparéixer del seu domicili a última hora de la nit, i portava pantalons curts, samarreta beix i xancletes blaves.
En el dispositiu participen també agents de la Policia Local de Petrer, efectius de Policia Nacional, Protecció Civil i Bombers. Sobre el terreny, el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha mobilitzat una unitat canina, dos membres del Grup de Rescat Terrestre i una unitat de drons del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant per a tractar de localitzar des de l'aire a la persona desapareguda. També estan participant operaris municipals, per a comprovar que no s'haja ocultat en alguna instal·lació municipal. A les 16:00 hores s'ha incorporat un helicòpter de bombers.
"Va eixir per la vesprada, per a donar una volta, com sempre fa, i ja no va tornar a casa" ha explicat Pilar Sánchez, portaveu de la família, en Bona Vesprada. En passar dos hores, i sense notícies pel veïnat, van decidir eixir a buscar-lo.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Vilamarxant prohibix el consum d’aigua potable tres mesos després de detectar un plaguicida