Desallotjat preventivament un edifici a Moncofa per una fuita de gas durant unes obres al carrer
L'avaria s'ha produït en una canonada de grans dimensions de gas a pressió al carrer
Una fuita de gas a pressió durant unes obres en la via pública a Moncofa, a la Plana Baixa, han portat a desallotjar de manera preventiva les vivendes pròximes, segons ha informat en el seu compte de Twitter el Consorci Provincial de Bombers de Castelló. L'avaria s'ha produït en una canonada de gas a pressió al carrer, segons detallen les mencionades fonts.
Emergències de la Generalitat ha detallat que la canonada on s'ha registrat és de "grans dimensions" i que ja s'hi treballa per a intentar reparar el conducte accidentat.
El primer tinent d'alcalde de Moncofa, José María Andrés, ha detallat que la fuita s'ha registrat a l'avinguda Ramón y Cajal, al centre de la localitat, i ha obligat al desallotjament de deu habitatges i a la mobilització de mitjans d'emergències. Ha assegurat també que la ràpida actuació d'emergència ha controlat la fuita i s'ha restablit la normalitat.
Fins al lloc s'ha desplaçat la Policia Local, una dotació de la Plana Baixa del Consorci Provincial de Bombers de Castelló i patrulles de la Guàrdia Civil. Andrés ha detallat igualment, que s'ha procedit a acordonar la zona i a desallotjar els mencionats habitatges. A més, s'ha donat avís a l'empresa subministradora de gas, els tècnics del qual han acudit al lloc i han instal·lat una vàlvula que ha solucionat l'avaria. Una vegada estabilitzada l'avaria, els veïns han pogut tornar a les seues cases i s'ha reobert el trànsit.
Més llegit
-
Dos germans moren en un accident de moto a l’entrada de València
-
Intenten cremar un mural de dos falleres besant-se a Gandia
-
Mor ofegat el menor desaparegut al riu Chico a Alboraig
-
Del 8 de setembre al 19 de juny: consulta el calendari escolar del curs 2025/2026
-
Una incidència en les línies fixes de Telefónica ha provocat problemes en els telèfons d'Emergències 112 durant el matí
-
Salven la vida d’una dona inconscient a Cullera després de l’avís de la seua filla des de l'estranger
-
L’adolescent ofegat a Bunyol va patir un accident quan feia una activitat supervisada
-
Ixen desenes de rates mortes a la badia d'Alacant després de les pluges
-
Un valencià aspira a disputar-se amb Feijóo les primàries per a la direcció nacional del PP
-
La jutgessa de guàrdia en la dana: "Vam muntar l'oficina en una gasolinera que semblava una zona de guerra"
Més vist
-
Zoom | L'apagada
-
19.05.2025 | Informatiu nit
-
El balcó de Vicent Marzal, el pintor, escultor i muralista valencià
-
19.05.2025 | La via verda
-
19.05.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
20.05.2025 | Entrevista LNM Lucía Mayordomo, titular del jutjat de guàrdia el dia de la dana
-
El risc per als pacients electrodependents, les conseqüències més greus de l’apagada
-
20.05.2025 | Informatiu migdia | L'oratge
-
19.05.2025 | Atrapa'm si pots
-
19.05.2025 | A la saca
Més escoltat
-
19.05.2025 | Línia de fons
-
19.05.2025 | “Distopies”, avantatges i desavantatges de l'ús de la intel·ligència artificial
-
19.05.2025 | “Fil d’Irene”, Semíramis, la reina que va governar les terres babilòniques
-
19.05.2025 | 90 minuts
-
19.05.2025 | Queda't amb els nostres | Marybel Nilson
-
19.05.2025 | Les notícies de la nit
-
20.05.2025 | Les notícies del migdia
-
19.05.2025 | “Tema d’actualitat”, 'Alaska y otras historias de la Movida', de l’escriptor Rafa Cervera
-
20.05.2025 | Amunt i avall | Segona Part
-
19.05.2025 | Queda't amb mi | Primera Part