Desallotgen nou adults i quatre xiquets per l'incendi d'un pis a Oriola
Han atés per inhalació de fum dues persones que estaven a la vivenda afectada per les flames.
Un incendi al primer pis d'un bloc d'edificis d'Oriola ha obligat aquest diumenge a desallotjar nou adults, quatre xiquets i dos gossos. A les dues persones que estaven a l'habitatge afectat per les flames les han ateses per inhalació de fum.
Els bombers han evacuat amb autoescala quatre adults del terrat de l'edifici, quatre més de la cinquena planta, i quatre xiquets i un gos que estaven entre la terrassa superior i la cinquena planta. Del pis afectat han rescatat un home jove i un gos, i a més una dona ha eixit pel seu propi peu.
La cuina de l'habitatge on s'ha declarat el foc ha quedat en situació de sinistre total i els bombers han procedit a ventilar tots els pisos de l'edifici. El foc ha començat a les 08.05 hores al primer pis d'un immoble de cinc plantes, al número 12 del carrer de Sant Pasqual, i l'han donat per extingit a les 09:40 hores.
En l'actuació han intervingut dotze agents del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.
Més llegit
-
Diumenge de talls de trànsit a València amb motiu de la Crida i els primers actes fallers
-
Superdiumenge faller: macrodespertà, mascletà i la Crida des de les Torres de Serrans
-
Donació o herència: ‘La clau per a viure’ analitza quina és la millor opció per a deixar una vivenda a la família
-
Es complixen dos anys de l'incendi de Campanar, amb un edifici en plena reconstrucció
-
Consulta els municipis on no hi haurà classes per Falles este 16 de març
-
Xilxes acomiada María José i Noemí, la mare i la filla assassinades esta setmana