Controlat l’incendi de vegetació declarat a les parcel·les d’una urbanització d’Alcossebre
Emergències ha establit la situació 1 per la possible afectació a béns no forestals
L’incendi de vegetació que afecta parcel·les i bancals d’una urbanització d’Alcossebre, al terme municipal d’Alcalà de Xivert, s’ha controlat poc després de les 22 hores, segons informa el Consorci Provincial dels Bombers de Castelló. El foc ha afectat els jardins d’alguns habitatges.
Fins al lloc s’han desplaçat tres dotacions dels bombers de Castelló, tres unitats del Servei de Bombers i Bomberes Forestals de la Generalitat, tres aeris de la Generalitat, una unitat de comandament i un coordinador forestal.
El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit la situació 1 del Pla especial davant del risc d’incendis forestals per la possible afectació a béns no forestals.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
Camilo estrena el Roig Arena com el primer artista internacional que hi actua
-
L'Elx continua sent invencible
-
La jutgessa de la dana pregunta a À Punt si manté l'oferiment d'aportar totes les gravacions de la cobertura informativa i del Cecopi del 29-O
-
La jutgessa de Catarroja eleva a 229 les víctimes de la dana després d'incloure el nonat d'una víctima mortal embarassada
-
Una campanya solidària arreplega material escolar per a la xicalla en risc d’exclusió social