Controlat l'incendi declarat prop d'una urbanització de Montserrat
El foc afecta una zona de pinada i ha causat danys en el sostre de dos xalets
Emergències de la Generalitat ha mobilitzat un dispositiu per a lluitar contra un incendi de vegetació que s'ha declarat aquest dimarts a Montserrat (Ribera Alta), prop de la urbanització Verge de Montserrat. Segons ha informat l'112, el foc ha quedat estabilitzat poc abans de la una i mitja del migdia i controlat una hora després. Per precaució, s'ha activat de manera preventiva la situació 1 del Pla Especial d'Incendis Forestals (PEIF) per la proximitat a les cases.
En les tasques d'extinció han participat tres mitjans aeris, dues autobombes i tres unitats dels bombers forestals de la Generalitat. A més, el Consorci Provincial de Bombers de València ha desplaçat al lloc tres dotacions de Torrent i de Silla, diversos comandaments i un coordinador tècnic forestal. La prioritat ara mateix és evitar que el foc arribe a les cases, han apuntat fonts dels bombers.
El principal perill del foc era la proximitat a la massa forestal, principalment pinades, molt propera a les cases del veïnat. De fet, les flames han botat des del bosc i han arribat a afectar el sostre de dos xalets, però afortunadament aquest braç ha quedat ja extingit sense causar danys importants. Una vegada estabilitzat el perímetre, els bombers s'han quedat a la zona per a impedir que les altes temperatures feren reviscolar l'incendi.
Més llegit
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
El 80% del professorat aposta per mantindre la vaga mentre que Educació i sindicats tornen a negociar este diumenge
-
Rescaten els dos ocupants d'un hidroavió accidentat davant de la costa de Sagunt
-
Dormir més el cap de setmana no permet recuperar el son perdut
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València