Desallotgen la finca del paratge d'El Tochar per l'incendi de Venta del Moro
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla Especial contra el risc d'Incendis Forestals (PEIF) i el dispositiu terrestre continuarà amb les tasques d'extinció durant la nit
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha establit la situació 1 del Pla Especial contra el risc d'Incendis Forestals (PEIF) en l'incendi forestal de Venta del Moro (Plana d'Utiel-Requena). Això significa que les flames poden afectar greument béns forestals i lleument la població i béns de naturalesa no forestal. A més, han procedit a desallotjar la finca del paratge d'El Tochar.
Dotze mitjans aeris i 200 persones han treballat durant la vesprada en l'operatiu d'extinció del foc, que ha començat cap a les 16:00 hores en una zona forestal situada prop del quilòmetre 34,5 de la carretera CV-455 i que s'ha complicat pel vent i la zona de difícil accés.
També han estat actuant sis dotacions, huit brigades forestals i huit unitats de comandament del Consorci Provincial de Bombers, a més d'onze unitats de bombers forestals de la Generalitat i tres helitransportades. Els mitjans aeris s'han retirat quan s'ha fet fosc, però el dispositiu terrestre continuarà amb les tasques d'extinció durant la nit.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria