Culminen les tasques de perforació del túnel vertical per trobar Julen
A partir d’ara comencen les tasques prèvies als treballs que han de fer els miners.
La perforació del túnel vertical paral·lel al que es troba Julen ha culminat i arribat als 60 metres. Ara comencen les tasques prèvies als treballs que han de fer els miners.
El xiquet, de dos anys, va caure fa més d'una setmana en un pou de 25 centímetres de diàmetre i 110 metres de profunditat a Totalán, Màlaga.
En concret, després de les tasques dels miners, la Brigada de Salvament Miner d’Hunosa descendirà per la galeria vertical que s’omplirà amb un poc de terra, en què es preveu emprar no més de dues o tres hores, per a assegurar així el descens.
Des d'aquest moment, la durada dels treballs vindrà determinada pels materials que aquests especialistes troben en el camí. No obstant això, estimen que podrien ser unes 24 hores, ja que, manualment, uniran la cavitat paral·lela amb el lloc on s'estima que està el xicotet per a procedir al seu rescat.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Més de 7.200 hectàrees calcinades i risc de propagació a Eslida, però amb condicions meteorològiques més favorables
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Les flames amenacen la Serra d'Espadà, un dels principals tresors naturals valencians
Més vist
-
27.07.2026 | Entrevista LNM Juan Carlos Valderrama
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Segona part
-
25.07.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
26.07.2026 | Informatiu nit
-
25.07.2026 | Entrades Mores d'Orihuela i de la Vila-Joiosa | Primera part
-
26.07.2026 | Entrada cristiana de la Vila Joiosa | Primera part