La Crida deixa 41 persones ateses per crisis d'ansietat, lipotímies o intoxicacions
El personal sanitari va evacuar dos persones a centres hospitalaris, una per traumatisme i l'altra per hipertensió
L'acte de la Crida, celebrat diumenge a les Torres dels Serrans de València i que dona el tret d’eixida oficial a les Falles 2025, ha deixat un total de 41 persones afectades per crisis d'ansietat, lipotímies o intoxicacions, entre altres, segons un informe que ha facilitat este dilluns la Creu Roja.
En concret, la gran majoria d'incidents es van deure a crisis d'ansietat (16); seguides de lipotímies (10); intoxicacions (7); traumatismes (4), i patologies cardíaques (1). A més, es van evacuar dos persones a centres hospitalaris, una per traumatisme i l'altra per hipertensió, han concretat les mateixes fonts.
La Creu Roja va desplegar per a l’acte de la Crida un total de sis mitjans de transport —una ambulància tipus C; dos tipus B; dos vehicles de transport, i un vehicle de coordinació— i 35 persones —dos metges; dos infermers; deu tècnics en emergències sanitàries; dèsset socorristes, i quatre coordinadors—.
Més llegit
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert