Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES NIT
Ara en la ràdio
PODRÍEM FER-HO MILLOR (reemissió)

Creixen les reclamacions relacionades amb els serveis de mudances

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana ofereix una sèrie de recomanacions per a evitar danys i retards en les mudances realitzades amb aquest tipus d'empreses

Imatge d'arxiu d'una mudança

Les consultes i reclamacions relacionades amb la contractació dels serveis de mudances han augmentat, segons ha detectat la Unió de Consumidors. Les principals raons per les quals els usuaris presenten les seues queixes són danys en els mobles, retards en la prestació del servei, trencament i perduda d'objectes.

El secretari general de la Unió de Consumidors Vicent Inglada ha explicat que, si “després de la comunicació de les incidències no hi ha una resposta satisfactòria, pot iniciar-se els tràmits de la reclamació sol·licitant els fulls de reclamacions o acudint al servei d'informació al consumidor del seu municipi o a l'associació de consumidors per a poder assessorar-se i tramitar la corresponent reclamació.”

Per a evitar aquestes incidències, la Unió de Consumidors comparteix aquests consells: