Creix el consum de fruita i verdura
Un dels motius d'aquest increment és l'aparició de productes de conveniència i llestos per a consumir.
El 73% dels espanyols menja fruita una o més vegades al dia, mentre que el 47% menja hortalisses diàriament, segons un informe que ha elaborat l'associació de fabricants i distribuïdors Aecoc. Encara que la meitat dels enquestats assegura mantindre els seus hàbits, l'estudi mostra una tendència alcista en el consum, ja que un 46% considera haver augmentat la compra de fruita i verdura en els últims anys.
Un dels motius del creixement és l'aparició de productes de conveniència i llestos per a consumir. El 38% dels enquestats compra un mínim d'una vegada a la setmana envasos de fruita pelada i tallada, per un 62% que sempre inclou bosses o bols d'ensalada neta i tallada en la compra setmanal.
La compra en el supermercat es consolida com la modalitat predilecta per al 65% dels consumidors de fruita i hortalisses, seguida per la fruiteria al carrer. El 55% dels consumidors s'estima més servir-se de manera autònoma per a poder triar els productes, per rapidesa i comoditat, així com per control pressupostari.
Més llegit
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
La tripulació d’Artemis ja és la que ha viatjat més lluny en l’espai i i s’acosta al moment de pèrdua de comunicacions
-
Entre la borrasca atlàntica i l'anticicló europeu
-
La majoria de la població canadenca creu que cal considerar l'adhesió a la Unió Europea