Creix el consum de fruita i verdura
Un dels motius d'aquest increment és l'aparició de productes de conveniència i llestos per a consumir.
El 73% dels espanyols menja fruita una o més vegades al dia, mentre que el 47% menja hortalisses diàriament, segons un informe que ha elaborat l'associació de fabricants i distribuïdors Aecoc. Encara que la meitat dels enquestats assegura mantindre els seus hàbits, l'estudi mostra una tendència alcista en el consum, ja que un 46% considera haver augmentat la compra de fruita i verdura en els últims anys.
Un dels motius del creixement és l'aparició de productes de conveniència i llestos per a consumir. El 38% dels enquestats compra un mínim d'una vegada a la setmana envasos de fruita pelada i tallada, per un 62% que sempre inclou bosses o bols d'ensalada neta i tallada en la compra setmanal.
La compra en el supermercat es consolida com la modalitat predilecta per al 65% dels consumidors de fruita i hortalisses, seguida per la fruiteria al carrer. El 55% dels consumidors s'estima més servir-se de manera autònoma per a poder triar els productes, per rapidesa i comoditat, així com per control pressupostari.
Més llegit
-
Un conductor drogat mata amb el camió una jove de vint anys al carrer de la Vall de Ballestera a València
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Una jove de dèsset anys se suïcida a Torrevieja
-
Espanya prohibix criar aus a l’aire lliure davant de l’augment del risc de grip aviària