Convocada l'octava manifestació per a demanar la dimissió de Mazón per la seua gestió de la dana
La marxa arrancarà a les 19:30 hores i recorrerà els carrers principals de València
Més de 200 entitats cíviques, socials i sindicals, juntament amb les associacions de víctimes de la dana, els comités locals d'emergència i reconstrucció (CLER) i l'Acord Social Valencià, es mobilitzaran el diumenge que ve, 29 de juny, en l'octava manifestació convocada per a reclamar la dimissió del president de la Generalitat, Carlos Mazón, per la gestió de la dana que va causar la mort de 228 persones.
La marxa arrancarà a les 19:30 hores des de la plaça de l'Ajuntament de València i recorrerà els carrers principals de la ciutat. La sèptima manifestació, que va homenatjar els treballadors morts en la dana, va congregar 15.000 assistents segons les dades oferides per la delegació del govern espanyol.
Així mateix, va coincidir amb la celebració d'una vaga general convocada pels sindicats Intersindical, CNT, CGT i COS set mesos després de la tragèdia en la qual van reclamar "responsabilitats polítiques i penals, transparència i veritat" i van recordar les víctimes de les inundacions.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
El Govern d’Espanya revocarà la declaració d'interés turístic nacional a la Setmana Santa de Sagunt
-
Almenys huit morts en l'accident d'un avió que transportava un centenar de militars al sud de Colòmbia
-
Trump anuncia un cessament dels atacs contra les centrals elèctriques iranianes durant els pròxims cinc dies
-
La targeta SIP canvia al color blau