Estabilitzat un incendi forestal que va començar diumenge a la nit a Confrides
El foc, prop de la carretera CV-70 i en una jornada en què les comarques del sud estan sota risc extrem, obliga a mobilitzar mitjans aeris
Els bombers tracten de sufocar un incendi que es va declarar aquest diumenge a la nit al terme de Confrides, concretament en un punt pròxim a la carretera CV-70, entre el quilòmetre 2 i el 3. Tot i que el foc ja està estabilitzat, deu equips de bombers del Consorci d’Alacant i quatre dels bombers forestals, a més de dos mitjans aeris, treballen en la zona per a extingir les flames, segons indiquen des del servei d’Emergències del 112.
Les flames, com han concretat des del Consorci de Bombers, va començar en el tàlveg i les flames s’han escampat ràpidament per una zona de pinar. Per aquesta raó, al llarg de la nit han intervingut vora vint bombers de cinc parcs (Cocentaina, Ibi, Benidorm, Villena i Sant Vicent) i diverses brigades d’agents forestals, cosa que ha permés donar per estabilitzat el foc cap a les 8 del matí.
Aquest dilluns el ponent pren força al nostre territori, i la província d’Alacant està en risc extrem per incendis forestal. L’escassa humitat, unida al vent que ponent que anirà prenent força al llarg del dia, a més de la falta de pluges dels últims mesos poden agreujar la intensitat de les flames.
Més llegit
-
Calculadora de sou | Cobres molt o poc respecte a la mitjana de la població valenciana?
-
El Festival de les Arts i el BigSound hauran de canviar d'ubicació arran d'una sentència judicial
-
Complicat rescat a València: salven un operari atrapat mentre podava una palmera
-
Intervenen 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà al port de València
-
La PAU del curs 2025-2026: La convocatòria ordinària se celebrarà els dies 2, 3 i 4 de juny i l’extraordinària els dies 30 de juny i 1 i 2 de juliol
-
Un accident en l’A-7 a la Llosa de Ranes genera més de quatre quilòmetres de retenció cap a València