Continua la recerca de la jove desapareguda a Vinaròs
La Guàrdia Civil ha detingut diverses persones, entre elles la parella, per la seua presumpta vinculació.
La Guàrdia Civil continua buscant la jove de 20 anys desapareguda a Vinaròs (Baix Maestrat), de qui no se sap res des del passat mes de febrer. Aquest dissabte, el delegat del govern espanyol, Juan Carlos Fulgencio, va confirmar que la investigació treballa "amb la pitjor de les hipòtesis".
A hores d'ara, hi ha tres persones detingudes que podrien estar relacionades amb els fets, entre elles la parella de la xica, segons han confirmat fonts de la investigació. La Guàrdia Civil ha escorcollat alguns habitatges a Ulldecona (Montsià) i també la casa que compartia la parella a Vinaròs. Allí, junt amb un equip especialitzat en criminalística desplaçat des de Madrid, han buscat indicis del parador de la dona.
Segons ha informat la comandància de la Guàrdia Civil de Castelló, no es descarten més detencions i la busquen entre la localitat del Baix Maestrat i Ulldecona. L'operatiu de recerca està en marxa des d'aquest divendres, quan amigues de la xica van advertir de la desaparició.
Més llegit
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Educació convoca els sindicats a partir de dilluns per a negociar en taules temàtiques separades amb una proposta final
-
La proposta de pressupostos de la Generalitat per al 2026 supera els 33.300 milions d’euros, un 3,1% més
-
Divendres de maig amb temperatures de mitjan juliol que situen el termòmetre en els 36 °C
-
El Consell anuncia més de 7.000 milions per a Educació en els pròxims pressupostos
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia