Continua la polèmica al Campello per l'ofegament d'una dona a la platja
L'oposició denuncia el retard en la licitació del servei de socorrisme i la policia afirma que no té mitjans per a atendre els banyistes.
Al Campello continua la polèmica després de l'ofegament d'una dona a la platja aquest dilluns. L'oposició denuncia el retard en la licitació del servei de socorrisme, mentre que el sindicat de la Policia Local insisteix a dir que no té mitjans per a atendre els banyistes.
L'oposició assenyala la gestió del tripartit que governa al Campello, format pel Partit Popular, Ciutadans i Vox, com a responsable que el contracte es licitara tard i que la platja es reobrira sense cap socorrista.
Així, el servei de socorrisme no estava operatiu al Campello el dia 1 de juny, primera jornada en què es va autoritzar fer ús de les platges i quan la dona, de 35 anys, va morir ofegada en ser arrossegada pels corrents.
Segons la norma, entre la licitació del contracte i la posada en marxa del servei cal que passen 15 dies, i en aquesta ocasió, va ser efectiu només cinc dies abans de l'obertura de la platja. Per això, es defén l'equip de govern, no hi havia socorristes. A més, atribueixen el retard a la gestió heretada de l'anterior responsable de la Regidoria de Platges.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Els whatsapps de Feijóo amb Mazón el dia de la dana: "Porta la iniciativa de comunicació. És la clau"
-
Temporal hivernal a la vista
-
L’Alcúdia de Crespins plora la mort de Laia, la xiqueta de dos anys amb una malaltia ultraminoritària