Sense consens en l'alliberament de l'AP-7
Els transportistes celebren la mesura, mentre que hotelers i ecologistes adverteixen dels possibles efectes negatius.
L'anunci del Ministeri de Foment de la gratuïtat de l'AP-7, una mesura que es farà efectiva a partir de gener de 2020, ha fet que s'alcen veus a favor i en contra de l'alliberament.
Els transportistes han valorat la mesura, ja que asseguren que la gratuïtat de l'autopista suposarà per a tots els conductors un estalvi de diners, d'emissions contaminants i de temps. Per la seua part, els hotelers s'han manifestat en contra, ja que calculen que el trànsit es duplicarà i congestionarà una via fonamental per al turisme de les comarques costaneres.
També s'hi han pronunciat en contra alguns grups ecologistes, que adverteixen d'una contrapartida mediambiental per l'alliberament de l'AP-7, tant per la contaminació acústica com per l'emissió de gasos d'efecte d'hivernacle.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'anomenat "piròman del Saler" reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València