El Consell activarà un nou termini d'ajudes per als vehicles afectats en la dana
Estendrà quinze dies més la petició de sol·licituds, després de constatar que algunes persones afectades no van poder cursar-les en l'anterior, que va acabar el 28 de febrer
La Generalitat habilitarà un nou termini per a sol·licitar ajudes per la pèrdua de vehicles de la dana. L'anterior va expirar el passat 28 de febrer. A la finalització el govern valencià ha constatat que va resultar "insuficient" en alguns casos, per les "especials circumstàncies" d'algunes persones afectades i "la complexitat i diversitat" de les ajudes existents.
El ple del Consell ha aprovat el nou decret que activa este nou període de sol·licituds. Estarà vigent 15 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació del decret en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Les sol·licituds podran presentar-se tant per via telemàtica com de manera presencial, en oficines del PROP o el registre de l'Agència Tributària Valenciana.