El Consell acabarà l'última fase de la Facultat de Medicina de l'UJI el curs 2021-2022
Segons la rectora, Eva Alcón, “cada any s'ocupen el 100% de les places oferides" en la facultat.
La Universitat Jaume I i la Generalitat han signat aquest dilluns el protocol d'intencions pel qual el Govern Valencià es compromet a finançar la construcció de l'última fase de la Facultat de Ciències de la Salut, que es preveu acabada el curs 2021-2022.
Aquesta última fase, segons ha explicat la rectora de l'UJI, Eva Alcón, està organitzada en dos blocs, un primer amb un pressupost de licitació de 3,14 milions d'euros, les obres del qual s'iniciaran al juny del 2019, i un segon bloc, les obres del qual podrien començar a l'abril del 2020 i acabar al juny del 2021.
Alcón ha explicat que en el 2011 va nàixer la facultat i "ha tingut tot tipus de problemes des de l'origen". Així i tot, la rectora ha assegurat que han pogut avançar, puix que ja s’hi han graduat dues promocions de Medicina, quatre d’Infermeria i quatre de Psicologia. A més, ha afirmat que "cada any s'ocupen el 100% de les places oferides".
En aquest sentit, Alcón ha afegit que "els nous estudiants entren amb notes altes i la primera promoció de Medicina de l'UJI va obtindre el primer lloc en les proves MIR de tot el país".
Més llegit
-
Daimús, Xeraco, Tavernes de la Valldigna i Orihuela, pendents de les analítiques de l'aigua després del tancament de les seues platges
-
Vols cancel·lats i retardats als aeroports de València i Alacant per la vaga de controladors de França
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
El PSPV veu en el CIS la prova del rebuig a Mazón i el PP remarca que el president és el líder més valorat
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Entrar més tard al món laboral obligarà els joves a jubilar-se als 71 anys en 2065