Confusió a la Pobla de Vallbona per un ecreuament amb 5 senyals d’Stop
Les autoritats asseguren que és l’única forma de mantindre la seguretat del trànsit i totes les direccions que hi confluïxen
A la Pobla de Vallbona (Camp de Túria) un embolic amb uns senyals d’stop porta el veïnat de cap.
La idea de l’Ajuntament per a intentar arreglar un important encreuament de carrers ha sigut posar ni més ni menys que cinc senyals d’stop. El resultat és un terrible maldecap per al veïnat i totes les persones que hi passen conduint, ja que és molt difícil saber qui té la prioritat.
Malgrat els dubtes que genera la nova senyalització, l’inspector en cap de la Policia Local del municipi, José Alberto Policarpo, ha assegurat a 'À Punt Notícies' que és l'única alternativa per a donar seguretat al trànsit sense eliminar cap de les direccions dels 8 vials que confluïxen en aquest encreuament.
Més llegit
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
La Generalitat presenta el projecte del nou Hospital General de Castelló: tindrà 765 llits, 31 quiròfans i 140.000 m² de superfície
-
El Tribunal Suprem confirma els quatre anys de presó per a Santi Mina per un delicte d'abús sexual
-
Sánchez reconeix per primera vegada que va fallar el control del Marroc i demana "accions"
-
OFICIAL | Javier Aguirre, nou entrenador del València CF
-
Amenaça de despreniments i risc en cas d'incendi, les conclusions de l'informe que ha tancat el Principal