Condemnen un home a nou anys i sis mesos de presó per apunyalar i intentar violar una dona
L’agressor, ja condemnat per situacions semblants, va reconéixer els fets en arribar a un acord
L'Audiència d'Alacant ha condemnat un home a nou anys i mig de presó per l'intent d'agressió sexual a una dona que treballava com a netejadora de la llar, a la qual va apunyalar i li va causar diverses ferides en oposar resistència perquè la violara.
Els fets van ocórrer el juliol del 2022, a la porta de sa casa a Asp (Vinalopó Mitjà), on la víctima treballava. L'encausat, de 38 anys, la va abordar amb un ganivet de grans dimensions —entre 18 i 20 centímetres— i la va espentar de nou a l'interior de la casa.
Una vegada dins va tancar la porta amb forrellat i, amenaçant-la amb el ganivet, li va exigir que li practicara una fel·lació i que es baixara els pantalons perquè volia violar-la. La víctima, de 47 anys, va rebutjar les seues exigències, i l'acusat va començar a apunyalar-la per tot el cos, sobretot a la part superior del braç.
Finalment, l’agressor va parar perquè la víctima estava cridant. Tot plegat, abans d’anar-se’n, li va robar 140 euros de la cartera mentre l’amenaçava de mort si el denunciava.
En la declaració en el juí, el condemnat va admetre els fets després d’arribar a un acord amb la Fiscalia i l'acusació particular, exercida per la víctima.
Així les coses, el tribunal de la secció segona de l'Audiència d'Alacant el considera autor d'un delicte d'agressió sexual en grau de temptativa, i li imposa una primera pena de cinc anys i sis mesos de presó. Afig altres dos anys de presó pel delicte de robatori amb violència, així com altres dos anys de privació de llibertat pel de lesions amb instrument perillós. També estableix que haurà d'indemnitzar la víctima amb 38.008 euros pels danys ocasionats.
L'encausat ja havia sigut condemnat per la mateixa Audiència d'Alacant el 2018 per un delicte d'agressió sexual a una pena de quatre anys i sis mesos de presó, que va quedar extingida el 2021.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang