Condemnen a cinc anys i mig de presó un home per intentar assassinar l’exparella a Sagunt
L’acusat ha reconegut els fets, que van ocórrer el juliol del 2022, quan la dona va escapar saltant per la finestra i va tardar quatre mesos a curar-se
Un home acusat d'intentar matar l'exparella sentimental a Sagunt (Camp de Morvedre) fa dos anys ha sigut condemnat este dimarts a cinc anys i mig de presó. La Fiscalia demanava fins a tretze anys pels delictes d'homicidi en grau de temptativa, maltractament i coaccions, però el condemnat ha reconegut els fets i s'ha beneficiat de l'acord entre les parts.
Els fets van ocórrer el juliol del 2022, quan l'exparella de l'home va entrar a la casa on havien conviscut per a recollir uns objectes i ell va començar a agredir-la. Per por, la dona va eixir per una finestra i va saltar al buit per a escapar del domicili. Va patir lesions de les quals va tardar quatre mesos a curar-se. Posteriorment, va retirar la denúncia.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
18.03.2026 | Les notícies del migdia