Condemnen El Chicle a 5 anys per intentar segrestar una jove per a agredir-la sexualment
José Enrique Abuín és l'única persona empresonada per la mort de Diana Quer.
L'Audiència Provincial de la Corunya ha condemnat José Enrique Abuín Gey, El Chicle, a cinc anys i un mes de presó per intentar agredir sexualment una jove al municipi de Boiro (la Corunya), el 25 de desembre de 2017.
El tribunal considera El Chicle l'únic empresonat per la mort de la jove madrilenya Diana Quer, com a autor d'un delicte de detenció il·legal consumat, un altre d'agressió sexual en grau de temptativa i un tercer lleu de lesions.
A l'acusat també l'han condemnat a la prohibició d'acostar-se a menys de mig quilòmetre de la víctima, així com al seu domicili, i de comunicar-se amb ella per qualsevol mitjà durant deu anys.
Així mateix, li imposen el pagament d'una indemnització de poc més de 12.000 euros a la víctima (11.546 per la detenció i 600 per les lesions lleus) i almenys de 1.120 euros al Servei Gallec de Salut.
Segons la relació dels fets, l'acusat va abordar la víctima de nit i la va intentar ficar al maleter del cotxe amb la intenció de "traslladar-la a algun lloc per a satisfer el seu ànim libidinós".
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026