Condemnen a 11 anys de presó un home per intentar violar i assassinar la seua llogatera a Alcoi
L’acusat ha admés els fets i ha arribat a dir que “cal ser un animal” per a fer el que va fer.
Un home acusat d'intentar violar i assassinar la seua llogatera a Alcoi ha sigut condemnat a 11 anys de presó. A més, haurà d’abonar una indemnització de 7.300 euros a la víctima pels danys físics de l'agressió i 15.759 euros per les seqüeles que li ha generat.
La condemna és 12 anys inferior a la sol·licitada inicialment, perquè l’acusat ha reconegut els fets i s’ha arribat a un acord de conformitat entre les parts. L'acusat ha admés que es penedia del que va fer i ha afegit que és pare d'una filla i que "cal ser un animal" per a fer el que ell va fer.
El ministeri públic ha modificat la qualificació provisional, a la qual s'ha adherit l'acusació particular i ha acceptat la defensa, per a acusar aquest home d'un delicte de violació en grau de temptativa amb ús d'arma blanca i un homicidi en grau de temptativa, amb la retirada de la circumstància agreujant en no considerar-ho "subsegüent a un delicte contra la llibertat sexual".
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Reobri al bany la platja de les Fonts, a Alcossebre, després de confirmar que l'aigua és apta