La Comunitat Valenciana registra 126 nous casos, la xifra més baixa des de finals de maig
Sanitat també ha informat d’una nova defunció. Actualment hi ha 156 persones ingressades, 37 d’elles a l’UCI
La Comunitat Valenciana ha registrat aquest dijous el nombre més baix de contagis diaris des del 25 de maig. Concretament la Conselleria de Sanitat Universal n'ha notificat 126, que fan que la tendència mòbil continue baixant i se situe en 131,57. A més, per primera vegada des del 17 de juny el nombre de contagis actius baixa de 2.000. Exactament, n’hi ha 1.962.
Les bones xifres coincideixen el mateix dia que s’espera que el president de la Generalitat, Ximo Puig, anuncie una nova relaxació de mesures.
La pressió hospitalària es manté estable, ja que continua havent-hi 156 persones ingressades per Covid-19 als hospitals valencians. Pel que fa a les persones que hi ha a l’UCI són 37, una menys que ahir.
Sanitat també ha notificat un nou decés, però no ha especificat si correspon als últims set dies o a un altre període. Fins ara s’han registrat 7.805 morts a causa del coronavirus a la Comunitat Valenciana.
Cap dels nous brots registrats des de l'última actualització de dades té 10 o més casos associats.
Més llegit
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La Font d'en Carròs, a la Safor, acumula 145 l/m² en les últimes dotze hores
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Fem banda T2
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo