La Comunitat Valenciana, la que més ofegats va registrar en 2019
61 persones han mort en espais aquàtics valencians durant l'any passat, vora un 14% del total de l'estat.
Un total de 61 persones van morir ofegades a la Comunitat Valenciana durant l'any passat, un 13,9 per cent del total estatal. Això la situa com l'autonomia amb major nombre de defuncions per aquesta causa.
Segons la Reial Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme, en l'àmbit nacional van morir 440 persones ofegades en espais aquàtics durant 2019. Això suposa un 18% més que l'any anterior, i la segona pitjor dada dels últims cinc anys.
El 69,1% de les persones ofegades tenia 45 anys o més, el 79% era home, i el 76% tenia la nacionalitat espanyola. Així mateix, el 70,9% de les morts va tenir lloc entre les 10:00 i les 20:00 hores.
El 43% va morir en una platja i en el 81% dels casos el lloc on es va produir la defunció mancava d'un servei de socorrisme.
Més llegit
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
L’alcaldessa de València, María José Catalá, celebra l’inici d’unes obres “transformadores” en Pérez Galdós i Giorgeta