La Comunitat Valenciana estrena marca turística gràfica
La palmera, que va nàixer l'any 1987, es presenta ara més moderna, visible i amb variacions subtils de color i tipografia.
La Generalitat ha presentat la nova marca turística de la Comunitat Valenciana, una palmera més moderna i visible, adaptada a la nova denominació de l'Agència Valenciana del Turisme, tal com indica la nova Llei de Turisme, Oci i Hospitalitat, que va entrar en vigor dilluns passat, 9 de juliol.
En concret, el nou disseny d'aquesta icona turística varia la tipografia, la tonalitat blava del tronc, el qual s'ha acurtat lleugerament i s'ha modificat subtilment la inclinació per donar millor cabuda al nou nom de l'organisme "Turisme, Comunitat Valenciana". És un treball del dissenyador valencià Pepe Gimeno.
Aquesta nova icona turística ha estat presentada en l'Hemisfèric durant la gala de celebració del XXX aniversari, un acte que ha congregat vora 800 persones, representants institucionals i empresarials de les tres províncies. Entre els quals, ajuntaments, mancomunitats, associacions, universitats, aeroports, autoritats portuàries, cònsols, senadors, diputats, marques turístiques, mitjans de comunicació i representants de tots els sectors vinculats al turisme.
Més llegit
-
Avís groc al nord de Castelló per tempestes per a esta vesprada
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Clara Sanz Sobrino ja és la reina de les Festes de Castelló
-
Sis anys de la dana que va assolar el Baix Segura
-
Este diumenge comença el desenllaç de ‘L’Alqueria Blanca’