La Comunitat Valenciana estrena marca turística gràfica
La palmera, que va nàixer l'any 1987, es presenta ara més moderna, visible i amb variacions subtils de color i tipografia.
La Generalitat ha presentat la nova marca turística de la Comunitat Valenciana, una palmera més moderna i visible, adaptada a la nova denominació de l'Agència Valenciana del Turisme, tal com indica la nova Llei de Turisme, Oci i Hospitalitat, que va entrar en vigor dilluns passat, 9 de juliol.
En concret, el nou disseny d'aquesta icona turística varia la tipografia, la tonalitat blava del tronc, el qual s'ha acurtat lleugerament i s'ha modificat subtilment la inclinació per donar millor cabuda al nou nom de l'organisme "Turisme, Comunitat Valenciana". És un treball del dissenyador valencià Pepe Gimeno.
Aquesta nova icona turística ha estat presentada en l'Hemisfèric durant la gala de celebració del XXX aniversari, un acte que ha congregat vora 800 persones, representants institucionals i empresarials de les tres províncies. Entre els quals, ajuntaments, mancomunitats, associacions, universitats, aeroports, autoritats portuàries, cònsols, senadors, diputats, marques turístiques, mitjans de comunicació i representants de tots els sectors vinculats al turisme.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol