La Comunitat Valenciana estrena marca turística gràfica
La palmera, que va nàixer l'any 1987, es presenta ara més moderna, visible i amb variacions subtils de color i tipografia.
La Generalitat ha presentat la nova marca turística de la Comunitat Valenciana, una palmera més moderna i visible, adaptada a la nova denominació de l'Agència Valenciana del Turisme, tal com indica la nova Llei de Turisme, Oci i Hospitalitat, que va entrar en vigor dilluns passat, 9 de juliol.
En concret, el nou disseny d'aquesta icona turística varia la tipografia, la tonalitat blava del tronc, el qual s'ha acurtat lleugerament i s'ha modificat subtilment la inclinació per donar millor cabuda al nou nom de l'organisme "Turisme, Comunitat Valenciana". És un treball del dissenyador valencià Pepe Gimeno.
Aquesta nova icona turística ha estat presentada en l'Hemisfèric durant la gala de celebració del XXX aniversari, un acte que ha congregat vora 800 persones, representants institucionals i empresarials de les tres províncies. Entre els quals, ajuntaments, mancomunitats, associacions, universitats, aeroports, autoritats portuàries, cònsols, senadors, diputats, marques turístiques, mitjans de comunicació i representants de tots els sectors vinculats al turisme.
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral i prelitoral de València
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Episodi de pluges a la vista
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars