Comencen els treballs d'ampliació del pont de l'Amadòrio
Per tal d'executar les obres, s'ha tallat la carretera que connecta Orxeta, Sella i Relleu amb la Vila Joiosa.
La carretera que connecta la Vila Joiosa amb Orxeta, Relleu i Sella amb la Vila Joiosa, la CV-770, està tallada per obres que han començat al pont de l'Amadòrio, considerat un punt negre des de fa anys. Segons l'alcalde d'Orxeta, José Vicente Férriz, explica que quan coincidien un autobús i un turisme, l'amplària del pont era insuficient. "Es complicava, sobretot perquè tampoc hi ha una bona visibilitat", comenta el primer edil de la localitat de la Marina Baixa.
El tall del trànsit obliga els veïns a desviar-se per Finestrat quan volen desplaçar-se a la Vila Joiosa per a anar a l'institut, a comprar o a l'hospital, la qual cosa retarda el desplaçament entre 15 i 20 minuts. L'Ajuntament d'Orxeta ha habilitat una altra via alternativa, un camí al costat de la urbanizació Bella Orxeta, però aquesta via també és massa estreta. Les obres costaran vora 400.000 euros i duraran entre 3 i 4 mesos.
Més llegit
-
Localitzen les dos persones desaparegudes i eleva a 45 el nombre de morts a Adamuz
-
L’Horta Sud convida el voluntariat de la dana a tornar com a turistes
-
L'exsecretari de la Presidència nega haver dissuadit Pradas de confinar en el seu nom o en el de Mazón
-
Onze vehicles resulten calcinats en un incendi en un carrer d'Alcoi
-
Rodalies restablix per complet el servei a Catalunya després de dos dies sense funcionament
-
Tallada una línia de Rodalia a Astúries per un despreniment de formigó en un túnel
Més vist
Més escoltat
-
22.01.2026 | 90 minuts
-
23.01.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part | L'agenda festiva i l'entrevista a Luán Riu
-
22.01.2026 | Les notícies del matí
-
22.01.2026 | L'hora de la cultura | Pere Joseph i Clara Martínez Delgado
-
22.01.2026 | Les notícies del migdia
-
22.01.2026 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part | L'actualitat del cor amb Daniela Requena i les últimes estrenes cinematogràfiques amb Pau Gómez