Les comarques de l’interior de València superaran hui els 36 graus
Nou comunitats autònomes estan en avís per altes temperatures
Un total de nou comunitats autònomes, entre elles la Valenciana, estan en avís per altes temperatures per a aquest diumenge, que podran arribar als 40 graus en diferents punts d'Espanya, segons la predicció de l'Agència Estatal de Meteorologia (AEMET).
En concret, les comunitats autònomes en avís meteorològic són Andalusia, Aragó, Castella i Lleó, Castella-la Manxa, Catalunya, Extremadura, Galícia, Comunitat de Madrid i la Comunitat Valenciana. El dia serà assolellat a tota la península.
Al nostre territori s’ha activat l’avís groc entre les 13 i les 20 hores per temperatures superiors als 36 i 38 graus. Les màximes podran superar localment els 38 ºC a la Plana d'Utiel-Requena, la Costera, la Vall de Cofrents-Aiora, la Canal de Navarrés o la Vall d'Albaida.
Al litoral bufaran les brises, les temperatures no seran tan altes i l’ambient serà més humit i bascós.
A partir de dilluns les temperatures baixaran a tota la península.
Més llegit
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Alberto Núñez Feijóo com a testimoni
-
Reobrin la circulació a l’AP-7 a Castelló de la Plana, però continuen les retencions
-
Temporal de pluges al Mediterrani
-
Camps presenta equip per a liderar el PP valencià i guanyar les pròximes eleccions "per majoria absoluta"
-
Inés Ballester torna a la televisió valenciana