Les comarques de Castelló esperen una bona ocupació turística aquest setembre
Els empresaris de Castelló preveuen que l’ocupació hotelera supere el 80%, per damunt de la mitjana de la Comunitat Valenciana.
Moltes persones comencen hui, 1 de setembre, les vacances i al nostre territori, on més ocupació turística es preveu és a les comarques de Castelló. Es calcula que un 20% de valencianes i valencians inicien ara les vacances, una xifra que ha fet pujar les reserves d’ocupació turística al nord de la Comunitat Valenciana.
El sector augura unes bones previsions i manté l’expectativa que el turisme, a aquestescomarques, s’incremente en un 10% respecte del mateix període de l’any passat i per damunt de la mitjana de la Comunitat Valenciana.
Els empresaris esperen una ocupació del 70% als establiments hotelers de la costa de Castelló i fins a un 85% a l’interior. El hotelers asseguren que hi ha una tendència a l’alça en l’ocupació. El diputat provincial de Turisme, Andrés Martínez, ha destacat que “la previsió turística per a setembre serà bastant bona, per la qual cosa tancarem la campanya de l’estiu amb dades molt positives”.
D’altra banda, el turisme de tipus nacional continua sent el majoritari que visita el nostre territori ara al setembre, molt per damunt respecte del turisme de visitants estrangers.
Vacances en setembre
Encara no s’ha acabat l’estiu i, segons l’Observatori Nacional de Turisme Emissor (ObservaTur), un 20% dels valencians i valencianes pensa que setembre és un bon mes per a gaudir d’uns dies de descans. Segons l’informe d’aquest observatori, la ciutadania valenciana és la que tria més aquesta època per a fer turisme a Espanya, i la que menys diners gasta, vora 500 euros, mentre que la mitjana espanyola és de 719 euros. A més, la majoria utilitzarà el cotxe per als desplaçaments.
Més llegit
-
Costes paralitza dos delimitacions que reclamava el Ministeri de Transició Ecològica com a terreny públic
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló
-
El tancament de les clíniques Vivanta deixa desenes de pacients amb tractaments sense acabar
-
Comença la campanya de la taronja, marcada per la baixa producció i els preus mínims
-
Detingut un veí de Ceuta per un dels 42 incendis de tendes, barraques i vehicles en una de les nits més violentes
-
Ja fa 25 anys de l'11S: el dia que va canviar el món
Més vist
-
Entre els nostres | Kevin i Paci
-
12.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
11.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
11.09.2026 | Imposició de bandes a la reina infantil de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort
-
11.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.09.2026 | Informatiu migdia