Directes
Ara en la televisió
INFORME

Citen a declarar com a investigats una funcionària i un vigilant de la presó de Picassent per dos fugues

En la causa també estan investigats sis reclusos, entre ells els dos presos que es van escapar al desembre i van ser detinguts mesos després

Presó de Picassent / Google Maps

El jutjat de primera instància i instrucció número 3 de Picassent (Horta Sud) ha citat a declarar com a investigats una funcionària de la presó d’este municipi i un vigilant de seguretat per la possible relació amb la fuga de dos reclusos el desembre. Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), a més d’estos dos treballadors, la causa inclou com a investigats quatre presos més del mateix centre penitenciari, que també hauran de comparéixer davant de la justícia.

Els fets s'investiguen com un possible delicte de trencament de condemna, sense perjudici que puguen derivar-se altres responsabilitats a mesura que avance la instrucció.

Detinguts el febrer i el març després de fugar-se el desembre

Els dos reclusos es van fugar el passat 21 de desembre, després del recompte nocturn dels interns del centre. El primer dels fugitius va ser detingut el 5 de febrer, després que diverses telefonades alertaren que estava colpejant portes i entrant en vivendes a Burjassot (Horta Nord). En consultar les bases de dades policials, es va confirmar que li constaven sis reclamacions judicials en vigor; una d’elles, d’ingrés a presó.

El segon pres va ser arrestat el 13 de març en una operació policial relacionada amb almenys dotze robatoris amb violència i intimidació. En el marc d’eixa actuació van ser detingudes un total de set persones.

També et pot interessar