Extingit l’incendi forestal declarat a Estivella
Emergències ha establit la situació 1 del PEIF per afecció a béns no forestals
Nou mitjans terrestres treballen en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat este dimarts a la vesprada a Estivella, al Camp de Morvedre. Un foc que s’ha donat per extingit a les 20:26 hores.
En concret, s’han mobilitzat tres unitats dels Bombers Forestals de la Generalitat, quatre unitats de Brigades de Reforç en Incendis Forestals (Brifo) i dos dotacions del Consorci Provincial de Bombers de València, un coordinador forestal i un agent mediambiental. En el dispositiu inicial també hi havia cinc mitjans aeris, que ja s’han retirat.
El Centre de Coordinació d’Emergències ha informat a través de les xarxes socials que s’ha establit la situació 1 del Pla Especial d'Incendis Forestals (PEIF) per afecció a béns no forestals. Es tracta d'una zona pròxima a la serra Calderona i que està disseminada de casetes.
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Avís taronja per pluges de fins a 100 l/m² al litoral nord d’Alacant i sud de València
-
Detenen un jove per agredir sexualment una dona mentre esperava el tramvia a València
-
La neu complica la situació a les carreteres: tallen l'N-232 prop de Morella i la CV-15 a Ares del Maestrat
-
El dia de Nadal deixa més de 200 l/m² en punts de la Marina i la Safor
-
La neu enfarina els Ports i l'Alt Maestrat: actiu l'avís groc per gruixos de 8 centímetres