Cinc detinguts per l'homicidi d'un irlandés de 37 anys a Oriola
La investigació apunta que l'home va morir durant una baralla.
Cinc persones han sigut detingudes per la seua presumpta implicació en la mort durant una baralla d'un irlandés de 37 anys en la costa d'Oriola. L'home estava en parador desconegut des del setembre i el seu cadàver l'han localitzat al costat d'una carretera del terme municipal de Rojals.
Als cinc detinguts se'ls atribueixen els suposats delictes de tinença il·lícita d'armes, drogues, extorsió i encobriment, a més del delicte d'homicidi. Els arrestos van ser efectuats el 30 de gener per la Guàrdia Civil i 48 hores després va recuperar el cos de la víctima.
Segons la investigació de la Guàrdia Civil en el marc de l'operació Malarky, la mort de l'home es va produir en el transcurs d'una baralla, però no s'han concretat més circumstàncies del crim.
Més llegit
-
La neu enfarina els Ports i l'Alt Maestrat: actiu l'avís groc per gruixos de 8 centímetres
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello
-
Nadal gris i fred
-
Sorprenen a San Isidro un home amb sis quilos de marihuana damunt quan anaven a detindre'l per una agressió
-
Suport des del PP i el PSOE al discurs del rei, que critiquen els partits a l'esquerra i els nacionalistes