Directes
Ara en la televisió
HISTORIAS DE LA PELUQUERÍA
Pròximes emissions
23:30
90 MINUTS
23:55
EL MEU LLOC AL MÓN
Notícies
24 detinguts estan presó provisional

Més de cent detinguts i 850 ferits en la setmana de protestes a Catalunya

De les 13 persones que encara estan ingressades, els més greus són un policia nacional i una dona, els dos amb traumatisme cranioencefàlic.

La primera setmana de protestes a Catalunya després de conéixer la sentència del procés deixa un balanç de més de cent persones detingudes i més de 850 ferides, entre policies i manifestants. Segons les últimes xifres que ha oferit el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, els jutjats de les quatre capitals de província han rebut 104 persones detingudes. S'han decretat 28 presons provisionals i 76 llibertats amb mesures cautelars. 

De les tretze persones que encara estan ingressades, els més greus són un policia nacional i una dona, els dos amb traumatisme cranioencefàlic.

També et pot interessar