Cau la sisena casa al centre històric d'Alcoi
Tècnics de la Generalitat inicien la revisió dels edificis de més de 50 anys pel risc d'assolaments.
Tècnics de l'Institut Valencià de l'Edificació inicien aquest dilluns a Alcoi la inspecció dels edificis de més de 50 anys d'antiguitat, després que aquest dissabte haja caigut un altre immoble al nucli històric, el sisé en deu dies després del pas de la borrasca Gloria. El diagnòstic dels edificis l'elaboraran juntament amb tècnics municipals.
L'edifici ha quedat convertit en una muntanya d'enderrocs i només ha resistit un dels murs. La casa, en ruïnes des de fa uns anys, estava davant del Museu dels Bombers d'Alcoi.
Aquestes inspeccions s'afigen a la Inspecció Tècnica d'Edificis obligatòria a Alcoi per als edificis de més de 50 anys i el cost de la qual va a càrrec dels propietaris. Aquests rebran els resultats de la inspecció perquè assumisquen les deficiències que s'hi detecten. En un dels sinistres va morir una veïna de 75 anys.
El veïnat ja havia advertit del deteriorament del darrer edifici que s'ha afonat i de la resta del barri antic de la ciutat i demana un pla de rehabilitació.
Més llegit
-
Mor un jove després de precipitar-se des d'un penya-segat a la cala de l'Advocat de Benissa
-
Iván, campió de l'Individual per la retirada de Tonet IV
-
Assalten de matinada una sucursal bancària de Casinos amb explosius
-
Mor un motorista de 28 anys en eixir-se'n de la carretera a Montroi
-
Ryunosuke Sato, molt a prop de convertir-se en nou jugador del València
-
Marea verda als carrers i més de deu reunions: cronologia d'una vaga educativa