Cau part de la cúpula de l'església de Sollana sense causar ferits
L’esfondrament ha ocorregut quan el temple estava tancat al públic i no ha causat danys personals
Part de la cúpula de l'església de Santa Maria Magdalena de Sollana (Ribera Baixa) s'ha assolat aquest diumenge al matí, sense causar danys personals.
L’accident s'ha produït quan l'església encara estava tancada. El capellà ha sigut l’encarregat d’alertar a la Policia Local després d'haver sentit un fort soroll i abans que tinguera lloc un segon esfondrament en la capella de Sant Joan Baptista, segons ha informat l’Ajuntament en xarxes socials.
El consistori ha indicat que, encara que no s’aprecien danys en l’estructura principal, la parròquia romandrà tancada fins que aquest dilluns puga ser inspeccionada pels tècnics municipals, que amb el suport dels agents, han acordonat la zona.
Més llegit
-
L'Índia declara l'alerta sanitària a Kerala després de dènou morts per l’ameba “menjacervells”
-
Mor un home després d'agredir un company de faena i autolesionar-se en una zona comercial a Sant Joan d'Alacant
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Dos de les associacions majoritàries de víctimes de la dana planten el Consell en la presentació del parc inundable
-
Una nova avaria elèctrica a l’estació València Sud causa retards en les línies L1, L2 i L7
-
Més d’un terç dels xiquets a la Comunitat Valenciana naixen de mares majors de 35 anys