Deu centres educatius més afectats per la DANA reprenen les classes este dilluns
Es tracta d'instituts i col·legis dels municipis d'Albal, Alfafar, Sedaví, Picanya i l'Alcúdia
A poc a poc els centres educatius dels municipis afectats per la DANA del 29 d'octubre recuperen l'activitat, si bé sindicats i famílies denuncien que la gestió posterior al desastre en matèria educativa no està sent l'adequada i que molts centres no es troben en les condicions adequades per a tornar a les classes.
Al llarg de novembre diversos dels centres afectats han obert les portes i, este dilluns 25, obriran alguns dels centres ubicats en la denominada zona zero de la DANA, on gran part dels recintes escolars han patit danys en un grau o un altre.
A Albal obrirà el CEIP San Carlos de Borromeo i l'IES Albal; a l'Alcúdia ho farà el CEIP Heretats; a Alfafar obrirà l'IES 25 d'abril, que ja havia començat classes en línia la setmana passada; a Picanya, el CEIP Ausiàs March, el CEIP Baladre (excepte en educació infantil) i l'IES Enric Valor, mentre que a Sedaví obriran el CEIP San Clemente, el CEIP Fernando Baixauli Chornet i el CEIP Vicente Pla Paredes.
Per altra banda, l'alumnat del centre CEIP Carme Miquel d'Algemesí serà reubicat este dilluns al CEIP Ribalta, a la mateixa localitat.
Benetússer, per la seua banda, ha comunicat a última hora de la vesprada del diumenge que els centres CEIP Cristòfol Colom, el CEIP Vicent Ricart Bonillo, l'IES María Carbonell i Sánchez i el CEIP Blasco Ibáñez que tenien previst reprendre l'activitat este dilluns finalment no obririen.
Els centres escolars que reprenen les classes dilluns 25
A Albal:
- CEIP San Carlos de Borromeo
- IES Albal
A Alfafar:
- IES 25 d'abril
A l'Alcúdia:
- CEIP Heretats
A Picanya:
- CEIP Ausiàs March
- CEIP Baladre
- IES Enric Valor
A Sedaví:
- CEIP Fernando Baixauli Chorner
- CEIP San Clemente
- CEIP Vicente Pla Paredes
Més llegit
-
Pérez Llorca anuncia que Educació posarà demà damunt de la taula una nova proposta per tractar de frenar la vaga
-
Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards i cancel·lacions de trens de Rodalia i Mitjana Distància
-
La comunitat magribina de Crevillent fa una crida a la convivència i demana respecte a les dones
-
Una valenciana, a bord del vaixell amb el brot d'hantavirus: "Ho estem passant molt malament"
-
Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer amb el brot d'hantavirus està en bon estat
-
Els sindicats rebutgen la contraproposta d'Educació d'establir els servicis mínims del 100% en segon de batxillerat només al dia de l'avaluació
Més vist
Més escoltat
-
04.05.2026 | 90 minuts
-
05.05.2026 | L'hora de la cultura | Festival Xalar a l’Alt Maestrat i "Teló de Fons"
-
06.05.2026 | Amunt i avall | Quarta Part
-
05.05.2026 | “Choriza May. El discurs de la reina”, el documental de la dragqueen valenciana més internacional
-
05.05.2026 | ContrÀpunt
-
04.05.2026 | L'hora de la cultura | Josep Valero i "El Pretext"