El catedràtic valencià José F. Monserrat, triat per a un programa de líders mundials als EUA
Assegura que ser l’únic espanyol en l’IVLP és un privilegi que enfortirà llaços entre la UPV i “el sistema científic líder del món”
El catedràtic valencià de la Universitat Politècnica de València (UPV) José F. Monserrat ha sigut elegit per a formar part del programa científic i tecnològic International Visitor Leadership Program (IVLP), una iniciativa consistent en un pla de lideratge per a visitants internacionals d'intercanvi professional que impulsa el Departament d'Estat del Govern dels Estats Units.
Monserrat ha anunciat la notícia aquest dilluns en el seu compte de la xarxa social X amb una publicació en la qual explica que, després de rebre la confirmació oficial de l'ambaixada estatunidenca, se sent "profundament honrat" de poder comunicar la notícia.
Segons ha explicat, el programa IVLP "selecciona els líders mundials del demà per a conéixer el govern estatunidenc, establir vincles bilaterals i fixar un marc de col·laboració permanent". Per al catedràtic, ser un dels cinquanta elegits en tot el món enguany —"l'únic espanyol"— per a aquest programa científic i tecnològic del Departament d'Estat estatunidenc és "un privilegi que enfortirà llaços entre la UPV i el sistema científic líder del món".
"Espere estar a l'altura d'aquesta increïble oportunitat per la qual li estic tan agraït al Govern dels Estats Units d'Amèrica i, en particular, a l'ambaixadora Julissa Reynoso", ha indicat, i ha avançat que el 3 de maig viatjarà a Washington, on estarà treballant amb l’executiu nord-americà "fins al juny".
Més llegit
-
Quaranta detinguts i un menor denunciat per violació en la nit de Sant Joan a València, amb 75.000 persones a les platges
-
El Ministeri d'Educació abaixarà les ràtios en l'etapa 0-3: màxim de quatre menors d'un any per educador
-
Fins quan serà festiu el 24 de juny a la Comunitat Valenciana?
-
El València Basket, campió de la Lliga ACB per segona vegada
-
L'onada de calor deixa màximes de 39,6 °C a Anna i la segona nit de Sant Joan més càlida de la sèrie històrica
-
Troben el cadàver d'un home a l'aparcament d'un centre comercial de Xàtiva dins d'un cotxe que no era seu