Els casals fallers obrin a partir d’aquest dilluns per a gestions administratives
Hi haurà un limit d’aforament de quatre a sis persones, que s'aplicarà a totes les seus festeres tradicionals, com les filaes, les colles o les confraries.
La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha autoritzat l’obertura dels casals fallers per a gestions administratives, des d’aquest dilluns i amb un límit d'aforament de quatre a sis persones. Aquest és un dels punts de l’acord a què es va arribar aquesta setmana en la reunió mantinguda entre la Conselleria de Sanitat Universal i representants del món faller.
Segons va explicar a À Punt NTC el president de la Interagrupació de Falles de València, Guillermo Serrano, en eixir de la reunió, la conselleria ha escoltat les demandes que ha plantejat el món faller. La mesura, a més dels casals, serà d’aplicació a totes les seus festeres tradicionals, com les filaes, les colles i les confraries, entre d’altres.
El departament que dirigeix Ana Barceló ha emplaçat el col·lectiu faller a una nova reunió a principis del mes de maig per a valorar les dades de vacunació i definir una possible data aproximada per a la celebració de les Falles del 2021.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per l’alerta roja per pluges torrencials
Més vist
-
11.07.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.07.2025 | Informatiu nit
-
11.07.2025 | Informatiu migdia
-
L'afició recorda amb Engonga el València CF dels anys 90 i els sobrenoms d'alguns jugadors
-
10.07.2025 | Informatiu nit | Esports
-
La història de superació de Vega: li van diagnosticar leucèmia amb només quinze mesos