Carmena anuncia la seua candidatura a l'alcaldia de Madrid
L'alcaldessa ha assegurat que els regidors li han fet veure que el seu projecte està per concloure.
L'alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena, ha confirmat que tornarà a ser candidata a l'alcaldia de la ciutat davant la insistència del seu equip, "joves plens de vida", que li han fet veure que el seu projecte està per concloure.
"He estat amb molts dubtes, sempre havia dit que un període electoral era suficient, i he canviat d'opinió perquè tinc uns boníssims regidors i regidores amb una gran capacitat de seducció", ha dit l'alcaldessa.
Carmena ha traslladat que està "disposada a esgotar la legislatura" si els madrilenys tornen a donar-li la seua confiança al capdavant de l'Ajuntament després de les eleccions de 2019.
L'alcaldessa ha assegurat que l'edat "és un element extraordinàriament positiu", i que treballar per a la ciutat la "rejoveneix".
Carmena, ha explicat que està "disposada a ser candidata en una plataforma que s'ha de crear”, però que ella no crearà, “amb característiques noves".
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa